Friday, December 11, 2009

3 cerita sekaligus

semakin lama semakin less entri saya. kenapakah?
terasa sangat lama tak update blog.. kenapakah?
hihihhii tiada sebab.

*********************************************
semalam,keluar pegi dinner dengan jaja. so ikut la jalan belakang calypso.. jalan sangat gelap dan tiba2 (teng teng teng.. oww your name is junaina aaa? junainaaa aaa? ... HAHAHAHAH ok lawak jenaka untuk diri sendiri dan sesiapa yang faham.. sila balik ke topik asal zawani haniff) jaja brake terkejut dan menjerit.. OWH SHIT!! apakah? anak kucing... ya allah anak kucing, kenapa mesti nak ada di tengah2 jalan yang gelap,sudah lah dirimu itu warnanya hitam.. tidak kelihatan wahai anak kucing.. hampir2 engkau penyek disitu.. alhamdullilah terselamat..

so bila sampai sakura,jaja berlawak jenaka kata nak pegi DV (ceh DV,nama nampak cool je..) dan kami berpatah arang balik ke jalan yang gelap tadi.. dan..... anak kucing hitam (si hitam) masih ditengah jalan.. masih terkedek2 (sumpah sangat kecik.. mana si ibu? si ibu tak bertanggungjawab sungguh..) kelihatan kereta dari arah bertentangan seperti mahu melanggar.. comfirm tak nampak si hitam,jadi saya menyuruh jaja memberhentikan kereta dan saya keluar berlari2 anak (ok tipu..) dan menahan kereta tersebut (ok ni betol) dan mengangkat si hitam dan meletakkan si hitam ke tepi.. dan kami meneruskan perjalanan ke DV..

harap2 si hitam selamat.. terlupa nak letak si hitam kat calypso supaya si hitam ada makanan.. tapi mungkin juga akan ada orang yang akan menyepak si hitam bila si hitam mengiyaww (susah duh nak eja..) meminta makanan.. :(

ps : harini rasa nak pegi cari si hitam lah.. harap2 jumpa.. :( kesian pulak bila teringat

*****************************************
macam mana nak cari si hitam kalau sudah ke CF, Wangsa Walk?
*eleh sebenarnya point kat sini nak bitau dah sign-up kat CF.. hihhihi*

tak tapi saya sangat serious,petang ni nak cari si hitam.. :)

*****************************************
penggunaan ayat2 di entri ini saling tak tumpah seperti karangan di darjah 6,kan?

No comments: