Tuesday, August 17, 2010

untuk setiap engkau dan paling pasti si hitam jijik

kepada kaum kerabat itu yang sedang berkomplot :
( ye aku tau, blog ini dibaca dan disampaikan kepada setiap engkau )

ingat di setiap perlakuan itu akan ada pembalasan dari yang maha esa. dan cuba ingat balik, belum apa-apa kat dunia allah s.w.t dah tunjuk dulu. dah bayar cash, walaupun rasanya secara perhitungan manusia yang jahil seperti aku, balasan yang dikenakan masih belum setimpal. tetapi allah s.w.t itu maha besar lagi maha mengetahui.

kepada engkau si hitam, sikit je lagi engkau akan cross the line.. sikit je lagi.. aku just takut nanti sebelum kau sempat menganyang (ayat bodo kau) aku yang ganyang kau dulu.. you better watch out..

doa orang teraniaya selalunya akan dimakbulkan, jadi aku akan terus berdoa.. insyallah~

No comments: