Monday, March 7, 2011

kekalahan teruk

ok jadi semalam man u vs liverpool..

dalam bilik saya ada 3 orang.. iaitu :

ayah & en. suami : menyokong liverpool
saya : menyokong man u (obvious bukan..??)

gol pertama liverpool.. suami saya bersorak sakan..
saya kata, relaks dude, jangan gopoh sangat.. baru 1

gol kedua liverpool.. ayah dan suami saya bersorak sakan..
saya jerit suruh dorang relaks.. alaa kabut btol penyokong liverpool ni..

gol ketiga liverpool.. saya buat2 tidur..!!!
ayah dan encik suami puas menggelakkan saya..

gol pertama pada minit terakhir man u..
saya : WOOOOOOHHOOOOOOOOOO!!! saya excited lebih..

pastu harini.......................................................
saya tak bekerja sebabnya semalam tidur lewat..
dan mogok man u kalah.. hahahahahahha

ps : bilik gua bersepah dengan serbuk2 kulit kacang weii.. buat onar btol laa 2 orang ni..

No comments: