Friday, April 8, 2011

alhamdullilah

alkisahnya, dalam minggu lepas saya ada terbaca iklan makanan yang best!
jadi, saya telah poyo-poyo buat mengidam teringin nak makan udang..
*nasib suami saya layan* heheheh

jadi dengan itu, saya telah berjaya mengheret suami saya
ke victoria station.. teringin beno ler teman nak makan lobster.. hehehehe
udoh lame tak makan.. mmmmmm..


-muka garang-


-lobster & steak-



-one of the best sharkfin soup!!-

alhamdullilah, Allah masih mengurniakan rezeki buat kami berdua untuk menikmati apa yang diingini dan dihajati.. syukur!!

3 comments:

Nor Leesa said...

Yayy!Currently found ur blogger! :) Already follow u dear!

pHaTzLaN said...

eyh u missed out the part bout activate the card thingie~ ark ark ark.

zawani said...

leesa : aik? terror.. camne boleh jumpa? hehehe thanks sbb jd follower..

lan : diam kau situ!!! cisss.. hehehe