Thursday, May 26, 2011

Hard Rock!!

semalam, suami gua dapat call dari kawan dia..
"pung pang pung bla bla..hardrock,aku datang punya bla bla"

tetiba, "yang, ahad malam ni kita tengok concert ehh?"
gua " kat hardrock tu ke? sape main?"
suami " MAY, Sofea dengan sape ntah lagi satu Abu cakap.."
gua " MAY? Sofea?....." *telan air liur*

haa so tak pasal-pasal laa ni ahad ni gua akan ke Hardrock
layan MAY 25th Anniversarry Celebration Concert..
haa boleh laa.. sib baik MAY, halwa telinga ni boleh serap lagi..


ps : tapi yang, gua punya ticket incubus lu janji beli, mananya?? iisskk

*********************************************

update (31/5/2011)

  • plan nak dinner kat HRC sebelum concert takdpt, sebab penuh..
  • concert MAY lama gila.. siapa yang suka rasa puas la kot..
  • pegi dalam keadaan penat, sbb br lepas balik dari kuantan..
  • band SHEWOLVES.. power nak mampos drummer dia!! *tepuk tangan kuat2*
  • ada 3 *maskot anw* version perempuan perangai cam babi dalam HRC..
  • Abu main gitar serious naaaaaa.. mak aihh! hehehe
overall ok laa 25th Anniversary Concert May tu.. layankan je la Mr. Pewosh...

1 comment:

Adib said...

haha..kecian nye..dah tertibus tikut tu kot..