Tuesday, February 3, 2009

kerja dah abis..

"babi gem! lu punya album mcm cilake punya lawa! sultan brunei pun panas kalau tgk" - joii/gaban

fuck fuck fuck fuck!! my friend sms me about my engagement album and i can't wait to watch it for myself.. babi joii,saja nak bagi aku tak senang duduk.. dah la pek janji ngan aku esok,skali kau msg aku arini bitau album cantik.. cissssssssssssssssssssssssssss!!! tapi takpe pek,no worries about it ok? aku tetap tunggu sampai esok malam.. hehehehe.. tak sabar weyh! even myfamily sumer dah sibuk tanya bila gambar nak siap bila gambar nak siap? hahaha lek lu dowh.. haa ni dah siap dah pasni boleh laa kalau nak menengok nya..

harini sangatla bosannya pegi office,kakyah tader.. gua rindu lu beb,lu ni bagai laaa.. gua punya perasaan rindu dah meletop2 dalam hati.. hehehe takpe,gua bersabar jugak menanti hari esok.. huhuhuhu,gila lesbian.. hahahahahah so arini automatically kakyah,gua jadi manusia bisu.. huuhu,ada chance bleh balik awal... partner sorang lagi pun tak masuk!! huhuhuhu

and hopefully petang ni ameng tader hal la kan,sebab janji kata nak tengok bridewars duhh..
sblom abis plss ameng,teman aku!! uwaaaaa bosan sial..

and sayang,thank u for everything.. i had fun in ipoh and hopefully you had fun too in kl.. sorry for my "15 minit je plssss" sleeping time yang end up almost one hour.. hehehe ngantok and penat laa sayang.. i promise you,takkan jadi lagi lepas ni.. orang akan teman awk drive.. hahahaha,terlena kan? what to do.. I LOVE YOU!!

haihhhh boringnyaa.............................

ps : baru pukul 1.39pm,kerja dah abis,takder orang kat office.. apa lagi,BALIK LAAA..
maaaa, i'm HOMEEEEEEEEEEEE!!

2 comments:

Anonymous said...

aku rindu kat ko jugeeek.....

Anonymous said...

kakak r2 : alololo sweeet.. hehehe
aku tau kau sayang aku diam2.. hahahahahahahahahaha