Friday, June 19, 2009

ke nz untuk...

berjumpa dengan encik pekthong. wah wah wah.. tak sabar2 nak jumpa pek,and berdiskus tentang projek mega,insyallah akan berlansung tahun hadapan dan pekthong merupakan orang penting dihadapan tabir. hihihihihi.. sebabnya kredbiliti pekthong ni mmg dah terbukti,nak nak hasil projek mega beliau pada 25 Januari lepas adalah sangat mengkagumkan.. huwwoooaahh!!

eniwes,dia kata dia nak kluar dorm pukul 845pm.. so skang jam kat pc ni menunjukkan jam 850pm,so rasanya kalau dia tak janji melayu,dia dah keluar.. maybe dia akan sampai dengan angkatan dormmate yang tak berapa cool.. hmmpph!

*pek,sebenarnya gua dah tahap bosan melampau duduk rumah,patutnya gua pergi airport tapi gua buat kepala,last minute gua tarik diri,sbb gua merajuk. so gua tgh tunggu lu ni,kasi rempit sikit kereta lu. gua boring do,tu sebab la gua buat entri crap ni..

**waiting for mr pekthong and his dormmate.............................

update
mekaseh korang sbb dtg on time semlm. :)
plus nasib baik semlm tak main tepuk je bahu sadiq,ku pikirkan eiji.. kalau tak gila malu.. hihihih and i hope u guys had fun membahan aku semalam.. bluweeekkk! :p

No comments: