Wednesday, October 6, 2010

ada je yang dengki

hahaha nak terasa lebih pulak.. eyy apa saja la weyy, relax ok?

blog ni gua tulis secara GENERAL/AM.. jadi kalau lu semua yang baca ni nak terasa, atau terasa tulisan dalam blog ni macam ada kena mengena dengan lu, tu lu punya pasal.. seriously, there's nothing i can do about it.. gua pun penat nak remind juta-juta kali.. sebelum ni pun gua dah ada tulis dah.. kalau lu yang nak sangat baca, pastu lu yang nak sangat terasa so lu mendapat la sakit hati tu.. tapi gua boleh bagi tips untuk orang-orang yang macam lu ni, (yang cepat sangat nak rasa entri gua pasal lu.. macam lu famous gila babi) - JANGAN LA BUKAK BLOG GUA DAN BACA.. tak perlu ok? ke lu seronok? kalau lu seronok gua tak boleh nak buat apa jugak la.. dah lu nak sangat baca..

khas untuk anonymous yang berlagak berani, lu suruh gua jaga kain gua.. ok gua memang jaga, tapi gua nak tanya satu.. yang lu sibuk2 bukak blog gua nak jaga kain gua ni apasal? kalau tak suka berambus la.. yang lu sibuk2 tu kenapa? gua rasa lu kelakar laa.. macam fuck!

so gua sangat la berharap.. kalau lu semua tak suka atau lu semua jenis cepat terasa, tak payah bukak blog gua ok? tak payah la baca.. sebab gua tulis secara general.. suka hati gua la.. lu tak payah sibuk ok?

No comments: