Thursday, January 13, 2011

pada pendapat saya :

1. jam (takut orang terbaca jam ni mcm JAM TANGAN @ JAM yang sapu kat roti)/kesesakan lalulintas pagi-pagi di mrr2 from taman melawati to ampang adalah disebabkan kawalan yang dibuat oleh polis trafik. sebab selalunya tanpa polis dia tak seteruk jam bila polis jaga.

- usually from melawati to ampang only takes 10-15mins drive depends on the driver, tapi harini 1 jam gua tersangkut. macam ......................................#$@%%$%^@



2. psychiatrist ada lebih gila dari orang yang mengalami masalah mental.

- sorry kepada sesiapa yang bekerja sebagai psychiatrist. ni just pendapat saya.



nanti saya tambah lagi kalau saya ada pendapat lain. setakat ni baru ni dua sebab ada mengena dengan kehidupan 3 hari lepas. OIT OIT saya tak pegi jumpa psychiatrist ye. SAYA TIADA MASALAH JIWA. itu hanya pendapat.

No comments: