Monday, January 31, 2011

tadi gua ingat.. tapi gua dah membebel lain hal

tadi pagi masa tengah drive nak pegi office, memang gua ada terpikir satu benda yang boleh dijadikan entri untuk arini. tapi sekarang, puas dah gua fikir.. tapi gua tak ingat.. bila gua tak ingat macam ni, gua cepat stress.. kenapa la gua ni pelupa sangat????

____________________________________________

hmmm, tapi gua nak cakap satu benda..
sekarang ni gua tengok pagi-pagi yang jadi polis traffic adalah perempuan..
gua kagum! serious gua kagum!!

lagi satu, itu hari gua ada mengadap game cari benda tersembunyi..
gua main benda tu untuk 1/2 jam kot, gua memang betol2 mengadap..
focus abis nak cari benda2 tu.. tapi masa tengah main gua rasa loya..
gua pening-pening.. sumpah gua rasa nak muntah..
sudahnya gua berhenti, pastu gua baring sambil ada kekasih hati picit kan kepala..
pastu tertido.. gua pelik aahhh?

gua perasan, yang gua taleh stress la sebenarnya..
sakit kepala dia mak aihh.. boleh bawak muntah2..
ke darah tinggi? hmmmmm

____________________________________________

ok last last, semalam gua main futsal dengan kawan-kawan..
team gua :
  • apol (keeper)
  • podot
  • yusra
  • gua
team lawan :
  • wawan (keeper)
  • aifaa
  • kak kong
  • adik kong
tapi gua rasa gua bukan penat main futsal..
gua penat berlari sambil ketawa..
next week gua nak main lagi..
walaupun tak cukup orang macam semalam, gua tak kira!!

No comments: