Wednesday, February 23, 2011

dhany.

baru dalam 2 3 hari lepas, saya tanya odey..
"deng, kau ada kawan dengan danny tak kat fb?"
odey jawab " tader... bla bla bla (tak ingat apa dia kata lagi)"

pastu harini bukak facebook, tetiba tengok ada friend request..
dhany.

DHANY?

dhany.. OMG danny!!!!!

sumpah terkejut, sebab baru tanya odey, tetiba dapat friend req..
macam tau-tau je.. and tatau kenapa teringat dia tiba-tiba..
allah tu maha kaya, sekarang terjumpa balik kawan yang dah terpisah..

dulu-dulu zaman sekolah banyak kenangan dengan danny.. haha rindu owh!!

2 comments:

So Shy Lady said...

assalam wani,

6th sense tu....so kdg2 kita kna pcaya jg dgn bisikn hati sbb smua tu ilham dr Tuhan

zawani said...

ye ke kak? mmg tergerak btol hati ingatkan dia.. subhannallah! kuasa allah tu kan..