Friday, July 29, 2011

bola semalam 280711



ok sementara memory gua still lagi fresh,
gua nak citer2 sket pasal bola semalam..

macam yang semua pun tau, kita seri semalam,
tapi kalah dengan agregat 6-4..
walaupun kalah gua tetap PROUD dengan HARIMAU MALAYA..
dorang fight sampai habis, walaupun bagi gua
semalam ada cacat cela sikit..
tapi gua akui singapore players memang hebat..
HEBAT BERLAKON macam PORK-IMAK!!!

dan seperti semua sedia maklum, hero gua SAFIQ RAHIM
tak main semalam sebab kena card merah masa 1st leg..
tapi hero sebenar untuk game semalam : APEK & SAFEE..

sebelum kick-off bulu roma gua meremang sebab 1 stadium
menyanyikan lagu NEGARAKU.. proud to be MALAYSIAN dude!
semalam gua pergi stadium dengan kawan-kawan.. RAMAI SIOT!!
dapat seat pun best gila, seat tengah2, 2 row dari padang.. PUAS HATI!!
duduk antara gendang2 ngan ultras malaya, memang HAVOC!!!

apa2 pun, gua tetap nak cakap congrats to our team..
menang kalah belakang kira.. :) boleh try lagi pe next time..
INSYAALLAH!!!

ps : nasib baik kepala gua tak kena botol semalam. sikit lagi do..
kesian budak depan gua.. kaw2 punya.. botol air oren lagi.. hihihi

hahah crazy dude.. but entertaining.. :) (attention seeker)



tapi yang ini style jugak, dua2 lipat tapi dua2 tak kena.. hihih sayang2..

No comments: