Monday, March 23, 2009

Sunburst 09

nothing much i can review about Sunburst 09, but with the list of bands played that nite i must say THAT IT WAS OK. OKAY in a good way.. i missed a few bands due to my KELAMBATAN sampai ke venue but yeah whatever..

siapa kata N.E.R.D takda crowd in Malaysia? SIAPA KATA? serious,i was shocked to see the crowds that nite. and I WAS ONE OF THEM owh + SYAH. gila macam tak caya,tapi memang saya enjoyed their show. and of course, my main reasons = PHARRELL. is he hot or IS HE HOT? N.E.R.D was TOTALLY AMAZING i'm not bullshitting,you hafta be there then you can talk.
:)

halfway thru N.E.R.D show,SAYANG sms me to joined the crowd of KORN. pebenda pegi sama-sama tapi tengok show lain lain ni? apa ni? hehehehe.. ok fine............................... bye PHARRELL.. tadaaaaaa,dah ada kat crowd KORN. and i was sweating,penat gila babi,sakit kaki but somehow still melayan N.E.R.D dekat tempat KORN. wtf? SHE WANTS TO MOVE,i say SHE WANTS TO MOVE.. WE SAY N.E.R.D,YOU SAY.. TAKE ME OUT!! weh weh weh,N.E.R.D was singing SHE WANTS TO MOVE tetiba jadi TAKE ME OUT by FRANZ FERDINAND. okayh,itu sangat COOL nak mampos. the crowd went crazaayyhh,i can see.... thru the screen.. sebab saya berada di kawasan KORN,REMEMBER? i got carried away by N.E.R.D sampai still nak cerita pasal diaorang walaupun dah ada kat tempat KORN. hehehe,ENIWESSSS while waiting for KORN,gua (tetiba gua..) rasa tersepit and tak bernafas.. tak boleh jadi.. gua kena chow sebelom gua kena pijak dengan ganas. gua alert sayang gua and gua chow.. dia nak layan,gua tadahal.. gua dok tepi amik angin tambah pernafasan..

JEJEENNGGNNT.. ZRENNNGG.. JEJEENNGGNTT again,people went crazy bila KORN dah muncul on stage.. dan untuk ntah keberapakali gua otomatikeli jadi starstruck bila tengok KORN.. KORN depan mata,biar ah orang kata dah tak laku pun.. tapi KORN tetap KORN kan.. "I'M SORRY IT TOOK US 15 YEARS TO GET HERE" kata Jon.D.. haaa yelaaa!!! nak kata gua enjoy ngan KORN,bleh la tapi tak dapat energy macam masa N.E.R.D sebab sebenarnya gua dah rasa kaki macam tak pijak bumi lagi,pinggang gua anytime boleh tercabut sendiri,badan gua dah melekit-lekit (eeewwww i know,but hell.. lu kalau nak cantik2,tayah datang Sunburst,pegi shopping mall sana bleh la sejuk2 wangi2 semua) so secara tak lansung gua terduduk melayan KORN. tapi lepas 5 6 lagu la baru duduk.. hehehe

tak sempat KORN abis,gua ajak sayang gua chow sebab gua dah rasa macam nak pengsan terlampau penat,tambah pulak gua menanti waktu nak BERAK PERIOD, so untuk perempuan2 di luar sana,anda pasti memahami keadaan saya.. :) to sum it all,i can't.. tapi Sunburst 09 jadi ok untuk saya sebab :-

  1. saya menemankan tunang yang tersayang
  2. saya pergi bersama kawan-kawan yang best

2 comments:

Anonymous said...

bila citer pasal korn terus keluar ayat gua lu..pehal?:)

pape pun kumpulan jagung mmg gempak aritu..perform still sama mcm woodstock 99..pehhhhh

Anonymous said...

pop corn : gua lu gua lu baru nampak brutal beb.. hehe,pe kes gelak hehe? HAHAHAHAHHAHA

btol,sgt agree,dorang ni mantap..
skang korn tgh nak tour ngan avenged pulak.. siot laa.. lu tanak bawak gua pegi ke pop corn darling? hehehehe.. nnt kita menabung sehari singgit.. kita pegi sama2 k sayang pop corn..