Thursday, March 26, 2009

tak faham

serious gua tak faham dengan satu hamba Allah yang diberi nama samaran di FB segabai "DD"..
setiap hari gua bukak FB gua tengok status dia yang bermotifkan politik bagai.. kutuk sana sini..
gua rimas ok.. lu setakat menyalak dalam FB je boleh laa.. lu pegi depan laa kasi speech tengok lu ada telor ke tader.. tolongla,gua sampai rasa lu ni loser la.. pengikut lu pun ikut sama menyalak macam lu.. menyalak setakat menghasilkan bunyi je.. bunyi yang lepas tu hilang dibawa angin yang pegi ntah mana-mana..

so untuk orang yang macam lu ni yang selalu memekak tak tentu pasal sekadar menghiburkan diri sendiri,gua pun secara automatik buang lu dari list gua.. sebab gua rasa lu lah salah satu penambahan kepada peratusan orang sakit mental di Malaysia.. owh gua juga berdoa agar satu hari nanti tercapai hasrat lu untuk berdiri megah diatas pentas sana untuk menyampaikan speech lu yang tak pasal-pasal tu.. MENYALAK LA LU DIATAS SANA SEPUAS-PUASNYA nanti.. kalau lu ada chance laa beb.. KALAU!!!

hmmmpphhh... gua kesian.. tapi apakan daya perasaan kasihan dan simpati gua kat lu bertukar menjadi rimas dan benci.. gua taleh buat apa sebab dalam diri gua mmg full of hatred dengan manusia macam lu.. manusia yang hanya menyalak..

No comments: