Tuesday, November 9, 2010

busuk

tadi masa nak makan, tersedut bau telur masin busuk.
terus potong. muntah.
perrgghh bau busuk dia, sampai sekarang still terbau-bau.
sampai sekarang tengah pening, tatau macam mana nak hilangkan
perasaan pernah terbau ni.. *muntah*





*tapi hati busuk setiap engkau itu,aku pasti lagi busuk dari bau telur busuk ni.

2 comments:

ms.Teddy said...

ad skali tu..ak lpa sgt..n megi jek yg available..sbb dh mlm..dan e2 adalah satu2nyer megi yg ad..dah masuk semua benda..tgll pecah telur jek..telur tu busuk..haha..berlpa lah ak mlm tu..

zawani said...

ms teddy : hello.. hahahah pernah jugak jadi kat aku, masa nak masak telur dadar, dah pecah 3 biji telur, pastu telur terakhir dipecahkan telur busuk. terus tader telur dadar..

so pengajaran dia skang, kalau aku nak pecahkan telur, pecah asing2 dalam mangkuk. renung2kan dan selamat beramal~ :)