Wednesday, January 26, 2011

menyesal.

sebelum diteruskan dengan tajuk diatas, minggu lepas saya pulang ke terengganu sebab pakcik saya yang paling bongsu dan paling terakhir yang telah selamat dinikahkan dengan pilihan kekasih hati beliau. (perghh ayat..... macam buat laporan sekolah2 dulu). jadi alhamdullilah toki saya sempat tengok kesemua 11 orang anaknya selamat dinikahkan.. :)

-pakyol & nurul-

owh, balik terengganu kali ni jadi tourist jugak sebabnya terengganu dah banyak berubah, banyak tempat2 yang cantik yang dah diperbaharui. cuma yang tak best nya, telor penyu sekarang dah berharga RM50.00 untuk 10 biji. GILA MAHAL!!!!!!!!!

-salah satu spot di kampung cina-

-kesayangan-

balik kali ni duduk kat SUMAI SUITE APARTMENT. 1st time duduk sini. cantik sumai ni, kemudahan wifi dia pulak gila babi sampai dalam bilik pun dapat. harga yang sangat affordable. tapi kawan saya kata sumai ada hantu.. jeng jeng jeng.. alhamdullilah sepanjang 5 hari duduk sumai, tak ada gangguan pelik2. nyenyak je tido. nampak sangat sayalah HANTU sebenarnya. hehehe..

***********************************************

ok ok,panjang lebar weii tulis.. anywaaaaaaaaaaaaaaayss.. apa yang saya menyesal sangat tu ialah :

saya dah tonton filem khurafat. anda sudah?

ye serious saya menyesal. sebab saya masih lagi terbayang hantu2 dalam filem tu. sampai mandi pun bukak pintu toilet. ihihhiihih.. selalunya kalau hari kerja, pukul 645am saya dah siap dan sudah turun ke bawah untuk membasuh baju serta kemas (still belum dapat maid baru.. even paper harini pun kata susah nak dapat maid) apa yang patut sebelum pegi office, harini disebabkan cuaca yang gelap (pukul 7am still macam pukul 5am) saya jadi terbantut segala hal.. ye laa,ada ke patut dalam khurafat tu dia tunjuk hantu intai ikut tingkap? nampak mata je?? ADA KE PATUT????????????????

saya ni nampak je brutal, tapi kalau bab-bab hantu ni hati saya kecil.. hehehehe :)

2 comments:

mira said...

kenapa ayat akhir takley blah.suka tertonggeng tonggeng.hahahaha

owh mira skang pakai link baru ok

zawani said...

mira : ok noted. hahaha yat suka tertonggeng2 sama la mcm tuan dia ni.. :)