Wednesday, June 29, 2011

pening jugak sebenarnya

setelah diberi perhatian beberapa ketika,
nampaknya kalau bab shopping atau pilih memilih ni,
CEREWETnya perangai dianugerahkan kepada SUAMI SAYA.
ye ulang tulis SUAMI SAYA. SUAMI : LELAKI.

saya yang perempuan ni pun kalau bab shopping jauh lebih senang.
dan sebenarnya saya KURANG suka ikut suami saya shopping.
LETIH KAKI MAK BERJALAN. PENAT. boleh naik marah. hehehe

anyways sebenarnya, baru-baru ni suami saya sibuk nak beli motor.
senang nak pegi balik keja katanya. saving sikit.
lepas satu satu dia tengok.. satu masa dok gila KTM..
pastu nampak KLX.. pastu ORION pulak..

- Orion RX-36 Extreme-

haa pastu sekarang ni dok gila D-Tracker..

- Kawasaki D-Tracker-

pening dibuatnya. nak pesen scrambler.. aduihh..
senang citer, lu beli je EX5 yang..
kata nak buat balik keja kan? haaaaa.. hahahahahahah


tapi insyallah yang, kalau gua ada rezeki nanti..
gua belikan lu hyper motard atas ni, tanda kasih sayang..
tapi ingat lepas2 tu sampai sudah la gua tak belikan lu pape dah..
hehehehehe.. love u!!

dan sila decide cepat-cepat nak yang mana.. :)

No comments: