Friday, January 9, 2009

a note to myself

hari ini bersamaan 9 Januari 2009,jam 1040am..
saya norzawani haniff membuat nota terhadap diri sendiri dengan tujuan as a reminder, berkata saya MUNGKIN TIDAK AKAN keluar malam lagi di malam waktu kerja dan balik lambat *12am keatas dikira lambat untuk weekdays sbb esok mau kijert* kerana hari ini saya...



GILA BABI MENGANTOK!! pagi tadi bangun nak mandi pun boleh layan terlelap dekat 5 minit dalam toilet.. *wahh,ajaib bukan?* skang ni mata susah gila nak bukak.. aaaaaaa,tanak dah tanak dah tanak balik lambat lagi.. tak sleeping beauty aaa camni~ hukhukhuhkhuhk

4 comments:

dong gemok said...

haish wani
pi mana ni blk lmbt
hahaha

zawani said...

dong : hehehe semenjak 18 menjak ni kan,nak abis kan masa ngan
kawan2 laa kunun.. tu yang asik
balik lambat je.. melepak dah tak
kira waktu.. haiisshh bila pizza?

Aziah said...

lepas 25hb ni, kena curfew!

wanie said...

aziah : no can do bebeh.. i am still me,maybe kurangkan sket2 laa.
susah woo mau buat perubahan mendadak..