Monday, March 2, 2009

HUJAN

ok entri ni memang sama sekali tiada kena mengena dengan band HUJAN (ye saya minat band hujan,kalau awak tak minat saya tak peduli.. terpesong dari topik asal)eniwesssssssssssss,penghujung minggu lepas rasanya dah start hujan balik tetiap petang.. and now,bila saya tengah type entri ni pun,dari luar jendela (tak salah menggunakan bahasa genius kadang2.. genius ke? hehe.. ok lari topik lagi,and kurungan ini saya rasa sangat panjang. NOKTAH) office saya tengok langit dah gelap.. plus,cuaca hujan laa jugak yang meng-inspirekan saya untuk buat entri ni..

ok kenapa saya seperti membebel? kerana setiap kali saya nak start balik AKTIVITI PETANG pasti cuaca tidak akan menyebelahi saya. dan endup,saya akan hanya melepak minum2.. KENAPA MESTI HUJAN SEKARANG? KENAPA??? aduhai... bukan saya suka2 mengeluh,saya tahu hujan itu rahmat,tapi saya mahu juga BER-J.. hehehehehe.. takpe,akan saya fikirkan kaedah lain untuk menggantikan AKTIVITI PETANG SAYA..

dan oh ye,aktiviti petang ini kembali aktif selepas sebulan saya melahirkan anak memalaskan diri.. hihkihkhihki

3 comments:

Anonymous said...

"dan oh ye,aktiviti petang ini kembali aktif selepas sebulan saya melahirkan anak memalaskan diri.. hihkihkhihki "


***>>> STATEMENT YG SUNGGUH GEDIXS MAUT..

tolong mama kemas umah pun boleh mengur**kan badan..ujan tak ujan ko kena buat jugak !!!

Anonymous said...

kak yah: aku ingat kalau hujan lagi best kot ann.. kau bayangkan cuba bernafas masa hujan tgh lebat.. blom amik kita kalau kena sambar petir lagi.. mmg komfem KURR

Anonymous said...

*blom amik KIRA