Tuesday, June 10, 2008

whining

bila minyak naik aktiviti semasa pun cam tergendala sket. arituh isi minyak rm20,biasanya paling kurang pun naik satu tiang minyak tu. ni beb,nak kata suku tak nak kata setengah apetah lagi? gilaaa apa bai.. rm20 bnyk tu je? mcm lepas utk dr rumah ke zoo je? *jarak antara rumah ngan zoo tak sampai 1km.. kot,kot laa..* haa gila apa beb? hiisshh..

tambah pulak ngan perangai satu pompuan shithead ni.. lu pehal ni?? dah tunang buat cara tunang laa. asal nak cari pasal lagi? iisshh.. mmg sick laa dia.. mak kau tak ajar ke eh? tak didik bebetol ke masa kecik? nak kata broken family,kawan aku pun ramai je tapi senonoh je perangai. masih seperti manusia. tapi kau? haihhhh..

anywaaaaaaaaaaaaaaaaayyss,there's no use whining that much kan? so let it be laa.. eh let it be ke? sampai bila pulak wehhh??

10 comments:

Nurul Mardhiah said...

sabaq la dik wanie oi. jangan duk amik pusing dengan orang macam tu. buang masa ja.

T_________T, kelmarin che kiah pun isi rm 20, minyak tak sampai suku tank. terpaksa berjalan kaki ke klcc la dr shamelin pasni.

wanie said...

mardhiah : kan tu la,sakit hati tau

haa pasal minyak tu,mmg cara lain,
berjalan kaki,berbasikal,berlari anak ataupun melompat katak dari satu temoat ke tempat yang lain.

benci kan?

referee katak.. said...

lompat katak? ok gak tu..kita lumba sampai opis, katak mana yg sampai dulu...okeh!

hal pompuan tu buat tak tau udah le. Dak tu saiko!

Aziah said...

lompat si katak lompat,
lompat la tinggi tinggi,
cepatlah katak lompat,
lompat 'tinggi tinggi' dari WANIE...

uhuk..uhuk..

Nurul Mardhiah said...

melompat? gila kajang pak malau lah. mau ijau urat betis.

wanie said...

aziah : wah kakyah ni dah kes mencabar katak ngan saya sape lompat lebih tinggi ni.. cisss..
hahahaha..

mardhiah : takpe,baru laa kuat segala urat urat heheh

keanu said...

tuang je minyak petrol dlm lubang hidung minah senget tu..hehe

wanie said...

keanu : owh how i wish.. hehe

amscreamo said...

minyak naik yg gua sentap ni.

wanie said...

am : apa yang bleh kita lakukan?