Wednesday, August 20, 2008

semalam penat,so tido awal..

semlm penat,bila balik tu mmg dah rasa ngantok2.. plus semlm tader sesi borak2 panas telinga ngan sayang so tido laa awal.. agak2 lebih kurang dlm pukul 10 camtu la kot,terlelap..

kroh kroh ZZzzzZzZZZzzzzZZzZZ

situasi 1

"wanie,tak keja ke? arini ke raptai convo tu? wanie... owwhh wanie.." sayup2 je dgr suara mama "aaaa? arini ari apa?" jawab sambil tarik2 selimut lagi.. cijukk aa~ "rabu" "aaa? ehh skang kul baper ni ma?" "pukul 740.." mama jawab dengan rileknyaa.. tgk jam cam kul 744am je.. alaa 4 menet mana ada beza pun.. hihkhihk

situasi 2

"heloo kakyah......." (tak abis ckp dah kena potong) "elelelele,tayah laa berlakon2 pagi2 ni" kata kakyah yang mmg tak caya langsung.. "ehh tak kakyah ni serius ni serius baru bgn,kakyah katmana? sorry sangat2" "ehh la ye ker?" jawab kakyah bila dah pecaya.. "aaa bagi saya sepuluh minit ehh.. saya sampai satgi"

haa ni laa akibatnya bila tido terlebih masa sangat.. yang pelik tu kenapa alarm tak berbunyi? ataupun bajet tekan snooze tapi sbenarnya stop alarm clock tros.. tanpa rasa bersalah jumpa kakyah kat craven mata bengkak2.. baru laa rock beb!!

ps: agak sket ehh,sempat mandi ok.. tau sgt mesti ada mulut2 puaka kata gua tak mandi..

6 comments:

pesal kak yah berleter nihh.. said...

kes terlebih tido la ni. Adult only need 6 hours aje..yang ni berhour hour. Memangle terbabas. Seb bek Mama kejutkan, kalao tak..

ish! tak paham aku la bebudak sekarang ni.Tapi aku kompen mandi2 koboi kan ..

keanu said...

lenkali pastikn sesi telinga panas dulu br tido ok?



*lambat dtg keja pun xpe..takda sape nk peduli..hehe

wanie said...

kakyah : yeah mandi koboi.. kira ok ah,tader cam pramlee mandi kesat taik mata.. gila disgusting.. satu gayaung pun tak abis.. hahahah. btw i am no adult,i am still a baby that needs at least 12hrs of sleeping.. haha

keanu : rasanya alarm clock tak bunyik aahh.. pasni ni beli BIG BEN letak dlm bilik.. kalau tak terjaga gak.. tatau aahh

ark ark ark~ said...

dan dan kau mandi wanie...
ntah2 kau spray victoria secret kau tu je...
ark ark ark~

Aziah said...

Setuju ngan ark ark pasal kat opis ada cam bau sengal sengalan!

wanie said...

ark ark ark : kau ingat aku tatau kau sape? hahahahaha.. blah laa lu lan,padahal kau tergoda ngan bau aku kan? i knowww.. hehehe

kakyah : ni apa sengal2 ni? haha