Monday, December 29, 2008

trend masa kini


amacam? cool tak pakai selipar camni jalan2 kat pavillion?
ni disebabkan kepenatan selama 3 hari berturut2.. plus waktu tido
yang sangat merapu2 sampai tangkap kat kepala.. tak lupa jugak
kondisi emosi yang tak tentu arah.. konon2 nak masam muka laa,
haa amik skang nak masam muka ke nak merah muka? huhuhuh
buat2 kental sudah..
*nways pic ni diamik masa tgh lepak kat kedai makan,sbb lupa nak
tukar lagi,walaupun dah diingatkan oleh chenta.. tu ahhh degil lagi.. :p

6 comments:

cempaka.lisme said...

cool man! (memang sengal)

wanie said...

cempaka : gua aaann mmg kadang2 otak kurang berfungsi.. hhhuuhuh

KAK YAH.. said...

lain kali denga cakap suami. kalau tak, 'DOK TEPI'...

wanie said...

kak yah : insyallah title suami tu akan sampai tak lama lagi.. huhuuhu

"DOK TEPI","ABG COKLAT","J SHAM"..

tup tap tup tap.. aikkk? "KUASA DUA" huhuhu

dilema yang gediks.. said...

meh aku tambah...confuse antara 2 bm..

bungaditepijalan said...

stylo babe!
:)