Sunday, September 7, 2008

nak tercabut dada

demam dah ok,panas badan dah kurang.. kuantiti cecair mukus dalam hidung tinggal baper percent je *walaupun slalu kena hembus,tissue dah abis berkotak,hidung dah pedih*..

tapi batuk? still champion.. sampai sakit2 kepala,dada jangan cakap la beb,rasa nak tercabut.. kenapa eh? rokok dah tak sentuh hampir 4 hari *wow!!!!!! unbelievable? believe it..*

owh,masih minum ais rupanya... *heh,duhh padan muka



ps : pukul 1232hrs.. lapaaaarr laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (owh,dah start berpuasa balik lepas 2 ari ponteng sbb sakit..) err,lagi 7 jam lerr,mari mengira waktu.

8 comments:

kak yah said...

tukau title entry ni buleh?. Tak senunuh..

wanie said...

kakyah : hahhahahahahha.. kenapa eh?

Aziah said...

bulan puasa yamg mulia ni mana leh sebut dad* d*da. menaikkan nafsu..

kah kah kah.

** ghosak budak ni aku kerja kan!

wanie said...

hahahhaahha, apa plak??

abis kalau kiat nak beli nasi ayam pastu kita sebut,"aaa saya nak dada ayam eh.." nafsu ke?

hahahahahahhahahahahahahaha..
dada dada dada dada dada dada..

Aziah said...

ada beza dada ayam ngan dada ko tu dik oiii.....

wanie said...

kakyah : weh we lucah kot.. ni nafsu okeh???????

aku hampir tergelebak di bazaar ramadhan said...

nak tercabut dada pun sempat gak mengorder cupcake eyh kak?
ark ark ark~

wanie said...

si nasib baik tak terlentang :
hahahahahaa.teringin kot..